Luni - Vineri 9:00 - 18:00

Termeni si Conditii - 24Mag

Termeni si conditii

Termenii si conditiile cuprind si se iau in considerare impreuna cu urmaroarele subgrupe:

S.C. FANPLACE IT S.R.L. este o societate romaneasca, cu capital 100% romanesc, cu sediul Str. Oxigenului, nr. 1H, Sat Caldararu, Comuna Cernica, Judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/4437/2022, avand codul unic de inregistrare RO31962960.

 

I. Accesul la site

Accesul site-ului www.24mag.ro de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor si implica acceptul dumneavoastra cu privire la acestia, reprezentand o intelegere intre parti. Incalcarea acestor Termeni si conditii reprezinta o infractiune. FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a cere despagubiri sub forma legala celor care au incalcat aceste reguli.

Informatiile oferite pe acest site sunt gratuite. Toti utilizatorii Internetului au acces la acestea.

 

II. Copyright

Continutul (imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi si alte date prezente pe acest site) nu poate fi reprodus, modificat, transferat, publicat, afisat, transmis sau inregistrat fara acordul prealabil, in scris, al FANPLACE IT SRL. Acesta este proprietatea FANPLACE IT SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei FANPLACE IT SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

III. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

3.1. 24mag colecteaza date cu caracter personal pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

  • validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
  • rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
  • pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
  • trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
  • contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
  • contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca 24mag sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor GDPR.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la 24mag, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

  1. confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
  2. dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  3. dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
  4. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
    În virtutea înregistrării voluntare pe websitul 24mag sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor 24mag, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către 24mag în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu GDPR privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre 24mag, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei 24mag date cu caracter personal.


Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre 24mag a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre 24mag a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

3.2. Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

3.3. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 3.2, Clientul sau Membrul se va adresa 24mag, prin orice mijloc de comunicare scrisa.

3.4. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

3.5. 24mag nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

3.6. Politica de confidentialitate 24mag se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. 24mag nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

3.7. 24mag se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

3.8. Exceptie de la prevederile art. 3.7 va face situatia in care transferul / accesarea / vizualizarea / etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

3.9. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre 24mag are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

3.10. 24mag garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

3.11. 24mag nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI WWW.24mag.RO SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL WWW.24mag.RO, VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI WWW.24mag.RO SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.

 

IV.Politica de vanzare online

4.1. Accesul la serviciu

  • 4.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont sau oricărui Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont)
  • 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre 24mag si client/membru
  • 4.1.3. 24mag isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel 24mag. Clientul se poate adresa, in scris, Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  • 4.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

4.2. Produse si servicii

  • 4.2.1. 24mag poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care 24mag are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • 4.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
  • 4.2.3. 24mag poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
  • 4.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • 4.2.7. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, 24mag va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • 4.2.8. In cazul platilor online 24mag nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • 4.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea 24mag, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • 4.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor 24mag isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

4.3. Comanda online

  • 4.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. O data adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stocpe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • 4.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • 4.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca 24mag poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de 24mag si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • 4.3.4. 24mag poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • 4.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 4.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de 24mag, in cazul platii online;
  • 4.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 4.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel 24mag si/sau partenerii acestuia;
  • 4.3.4.5 realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata;
  • 4.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
  • 4.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul 24mag, suma aceasta va fi returnata de catre 24mag in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
  • 4.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre 24mag, din culpa sa sau din culpa unui tert, 24mag va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
  • 4.3.8. Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
  • 4.3.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea 24mag, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • 4.3.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

4.4. Comanda telefonica

  • 4.4.1. Clientul / Membrul 24mag poate efectua comenzi telefonice.

4.5. Transportul, Livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

  • 4.5.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului 24mag, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii 24mag. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor 24mag, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii 24mag. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii 24mag prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  • 4.5.2. Livrarile se vor efectua, intre 1 si 30 zile de la efectuarea comenzii in functie de stocul produselor asa cum este detaliat la punctul 4.5.5. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, 24mag va informa Clientul prin E-mail sau telefonic in termen de 14 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese. 
  • 4.5.3 In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

  •  

    4.5.4 Livrarea cu verificare

    • produsele care beneficiaza de aceasta facilitate sunt televizoarele si monitoarele
    • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului
    • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
    • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
    • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
    • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

    Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul FANPLACE IT SRL.

    Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat

  • 4.5.5. Disponibilitate produse

    • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limita - Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
    • In stoc depozit - Produsul este disponibil in depozite externe sau in stocul furnizorilor si nu in stocul magazinului. Se poate livra in urma trimiterii comenzii, in maxim 30 de zile.  Stocul este actualizat cel putin o data pe zi.
    • Nu este in stoc - Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
    • Intreaba stoc - Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
    • Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil. Plata se face integral in avans.

    Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

4.6. Refuzul receptionarii coletului

  • 4.6.1. Clientul 24mag poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:

- 4.6.1.1. Coletul prezinta deteriorari severe;

- 4.6.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;

- 4.6.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

- 4.6.1.4 Produsele nu corespund descrierii;

V.Returnarea produselor

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Mai multe detalii despre politica de returnare in link-ul urmator:

https://www.24mag.ro/info/comanda-si-livrare/politica-de-returnare/

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de catre consumator. 

Expeditorul raspunde de ambalarea corecta cat si de corectitudinea datelor inscrise pe nota de transport (AWB)  si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: cartoane de protectie,polistiren, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, sau orice alt materiale de protectie.

VI. Garantia produselor

Toate detaliile despre garantia produselor pot fi consultate in link-ul de mai jos

Conditii garantie 24mag.ro

Atentie:

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.

VII. Limitarea responsabilitatii

FANPLACE IT SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru posibilele daune rezultate din folosirea informatiilor de pe acest site.

FANPLACE IT  SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea acestora.

FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin intermediul acestui site catre acele domenii Internet care pot avea continut ilegal sau daunator.

FANPLACE IT SRL nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care:

  • informatiile nu vor implini toate cerintele dumneavoastra;
  • site-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;
  • calitatea oricaror produse, servicii, informatii sau altor materiale cumparate sau obtinute de dumneavoastra prin intermediul site-ului, nu va satisfac toate cerintele.

 

FANPLACE IT SRL nu va fi raspunzator pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau icomensurabile (chiar daca FANPLACE IT SRL a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

  • utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului;
  • acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului;
  • declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului;
  • orice alta problema legata de serviciile site-ului.

 

FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca efectuata.

Toate promotiile sunt valabile in limita stocului.

Informatiile despre produse sunt oferite cu titlu informativ. Acestea corespund realitatii in momentul introducerii acestora in cadrul site-ului si FANPLACE IT SRL nu este raspunzator pentru eventualele omisiuni, greseli sau schimbari aparute.

 

VIII. Actualizarea continutului

FANPLACE IT SRL isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site fara o notificare prealabila.

 

IX. Litigii

Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui site va fi rezolvat pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

 

Clientul confirma ca a citit si acceptat acesti termeni si conditii. Utilizarea site-ului de catre client implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 20.12.2022